czwartek, 27 października 2011

Fotorelacja z promocji książki "Ratunku, marzenia!"



Oczekującym na rozpoczęcie imprezy gościom umilił czas duet altowiolistów - IWONA KALETA i ROMAN FIGARSKI - z barokowym repertuarem. Biorąc pod uwagę fakt, że podczas spotkania była mowa m.in. o "zakrzywianiu czasu", które pozwala zajrzeć w przeszłość było to jak najbardziej na miejscu.


Spotkanie prowadziła IWONA HARDEJ. Fragmenty książki przeczytał PIOTREK HARDEJ.



Pojawiły się również związane z powieścią obrazy.


Cytaty oraz zdjęcia miejsc, które były tłem akcji lub inspiracją do napisania książki stały się pretekstem do snucia opowieści na jej temat, a także to tego by powiedzieć o tym, co się w niej nie zmieściło.



Potem była rozmowa o książce.


Na ekranie moje zdjęcie w wersji warmińskiej ;)



Puenta rozmowy zrobiła na mnie duże wrażenie.

Potem było podpisywanie książek, poczęstunek i prywatne rozmowy.

Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy przybyli na spotkanie; organizatorom imprezy: Stowarzyszeniu Pisarzy Polskich i Naszej Księgarni (mojemu Wydawcy); Jackowi Moskwie, który w imieniu SPP mnie przedstawił, dwójce wspaniałych altowiolistów, mistrzyni "ceremonii", czyli Iwonie Hardej i fantastycznemu lektorowi - Piotrkowi.
Autorem zdjęć jest Iwo Kondefer, a prezentację przygotował Darek Kondefer - im również bardzo dziękuję.

Spotkanie odbyło się 25 października w 2011 r. w warszawskim Domu Literatury, przy ulicy Krakowskie Przedmieście 87/89.

Na zakończenie mała literacko-plastyczna dygresja. W malarstwie najbardziej cenię kompozycje otwarte, które wyprowadzają spojrzenie poza format płótna. To samo jest z książkami - lubię jeśli kierują wyobraźnię gdzieś w niezapisane literami światy. To właśnie miałam nadzieję osiągnąć przygotowując spotkanie. Chciałam, aby goście spotkania oglądając zdjęcia i słuchając fragmentów powieści mogli sobie "dowyobrazić" świat, który mnie zafascynował do tego stopnia, że zdecydowałam się umieścić w nim swoją powieść.

Prezentacja do obejrzenia TUTAJ: http://www.suwalska.info/foto/prezentacja_ratunku_marzenia.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz