sobota, 14 kwietnia 2012

Nieskończoności cią dalszy, czyli zapraszam na nową podstronę

Publikowana tutaj w odcinkach "Marzycielska geometria i Fabryka Nieskończoności" (patrz zakładka "Seriale w serialu" - etykieta "marzycielska geometria") od niedawna jest na stronie".
Wreszcie (przy wsparciu mojego męża) udało mi się zebrać wszystko do kupy (a właściwie do dwóch kup), ponieważ dla wygody Czytelników podzieliśmy tekst na dwie części. Znajdziecie tam reprodukcje, które nie zmieściły się na blogu i linki do materiałów archiwalnych dostępnych tylko tutaj.

Artykuł o fikcyjnym artyście-mistyku znalazł się w mojej pracy magisterskiej. Można więc śmiało powiedzieć, że napisałam magisterkę na temat nieistniejących zjawisk w kulturze i sztuce.

Powyżej możecie zobaczyć moje zdjęcie z czasów w których postać wielbiącego linie, koła i naturę Daniela Słomińskiego powstawała w mojej głowie.

Zapraszam:
- część druga: http://suwalska.info/nieskon/geometria1.html
- część druga: http://suwalska.info/nieskon/geometria2.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz