poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kwiaty w kolorze kalkograficznym

- To pani tam była? - spytał zdziwiony chłopiec, gdy pojawiło się ostatnie zdjęcie prezentacji poświęconej książce "Ratunku, marzenia!".
Poza tym zostałam zaskoczona dociekliwością i refleksem Czytelników, którzy potrafili rozwiązać każdą nieomal zagadkę np. odpowiedzieć na pytanie: "Do czego może się przydać żelazko na spotkaniu autorskim?".
Ja też w rewanżu musiałam odpowiedzieć na klika pytań. Zdradziłam ile mam lat, wysokość zarobków (ogólnikowo) i wyjaśniłam, czym właściwie zajmuje się mój syn. Niczego nie da się ukryć przed dziećmi ;)
Było też prasowanie kalki, spotkanie z Dżimbą, las rąk w górze i kwiaty w kolorze kalkograficznym :)
Było też bardzo miło, co chyba widać na zdjęciach - zapraszam do obejrzenia fotorelacji: http://kalkografia.suwalska.info/archiwum-Kalkografia_w_Piastowie.html
Szkoła Podstawowa nr 1 w Piastowie, 07.01.2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz