środa, 2 czerwca 2010

Sezon 1, odcinek 57. Taniec zwycięstwa z pustym wiaderkiem i problemy z komentarzami.

TANIEC
Ostatecznie etiuda w której zagrałam nosi tytuł "Kaśka ma większe...", o czym się dowiedziałam podczas wczorajszego zakończenia warsztatów filmowych.
Było mi bardzo miło, bo usłyszałam mnóstwo komplementów na temat roli kwiaciarki od kolegów z drugiej grupy (byli na pewno bardziej obiektywni, bo nie znali mnie wcześniej i nie byli zaangażowani w realizację etiudy). Zwłaszcza taniec zwycięstwa z pustym wiaderkiem zrobił wrażenie. "Po prostu, rewelacja!" powiedział jeden z nich dowiedziawszy się, że tańczyłam do ciszy.
Nie wiem dlaczego tak mnie to cieszy. I tak nie zostanę już ani aktorką, ani tancerką. A może właśnie dlatego. To taka zupełnie czysta, bezinteresowna, niezawodowa przyjemność odkrywać w sobie nowe możliwości.
Nawiasem wczoraj zdałam sobie sprawę, że warsztaty miały dla mnie dodatkowe, pozafilmowe znaczenie. Pozwoliły doświadczyć/zobaczyć siebie na nowo, całkiem poza rolami, które na co dzień wykonuję, w relacji z ludźmi, którzy zupełnie mnie nie znają i nic o mnie nie wiedzą. Byłam tylko ja Dorota, bez wszystkich funkcji, społeczno-zawodowych kontekstów... To było bardzo sympatyczne, momentami zaskakujące i oczyszczające doświadczenie.
P.S. Ciekawe, że pierwszy film, który zrealizowałam nosił właśnie tytuł: "Taniec".
KOMENTARZE
Już wiem dlaczego komentowanie mojego bloga odbywa się na Facebooku, a nie tutaj. Wygląda na to, że są jakieś  problemy z zamieszczaniem komentarzy. Nawet te wysłane się nie objawiły.
Dla wszystkich, którzy mieli by ochotę coś napisać, ale im nie wychodzi zamieszczam wyjaśnienie, które wysłałam dziś koleżance.
INSTRUKCJA OBSŁUGI KOMENTARZY:
(dla tych, którzy nie mają loginu w google)
 "Procedura wygląda w ten sposób.
Klikasz na 'komentarze'.
Wpisujesz w okienko treść.
W okienku 'komentarz' jako wybierasz 'anonimowy'.
Klikasz w 'zamieść komentarz'.
Po jakimś (niestety dłuższym czasie) pokazuje Ci się weryfikacja obrazkowa, czyli literki do wpisania.
Przepisujesz literki w okienko i klikasz 'zamieść'.
(...) Po prostu trzeba dotrwać do momentu, w którym pojawiają się literki."
Pozdrawiam,
Wasza tancerko-kwiaciarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz