piątek, 5 października 2012

Dżimba w Wojcieszowie

Spotkanie w Wojcieszowie miało charakter warsztatów i nieomal w całości poświęcone było Dżimbie. Zainteresowanych odsyłam do zamieszczonego na moim blogu opisu tego typu zajęć - http://suwalska.blogspot.com/2011/12/spotkanie-z-dzimba-propozycja.html . W tym miejscu tylko króciutko wyjaśnię, że podczas warsztatów dzieciaki tworzyły ilustracje i opowiadania do wnętrza Czytanki-Przytulanki zwanej Dżimbą właśnie. Dzieci rysowały portrety Dżimby przedstawianej niejednokrotnie w zaskakujących okolicznościach (Dżimba z sercem wypełnionym napisem "Kocham Cię"; "Dżimba z książką;  Dżimba w stroju nurka spotykająca w morskich głębinach małą syrenkę; Dżimba z rogami, skrzydłami i zębami wampira ;); Dżimba w dżipie ;) z latającym nad nią helikopterem z którego spuszczana jest drabinka linowa); rysowały ilustracje do ulubionych bajek... Powstało tak dużo naprawdę fajnych prac, że miałam ogromny problem z wybraniem kilku do prezentacji w moim Wirtualnym Nieregularniku. Ostatecznie zdecydowałam się pokazać obrazki do których dołączone zostały jakieś historie, to znaczy te w których twórczość plastyczna spotkała się z literacką. Dziś pierwsza porcja. Następna już wkrótce.



A teraz "Bajka o tirach":

Historia opowiedziana jednym zdaniem, ale jakże oryginalna :)
I kolejna, nie mniej oryginalna :)

Eksplozja twórczej inwencji, a dla mnie wiele wzruszeń, np. gdy słyszałam takie słowa: "Jak pani przyjedzie następnym razem, to zrobię dla pani książkę."   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz