czwartek, 13 lutego 2014

Zuźka w szkole!

Kolejne fragmenty przygód sympatycznej, nadpobudliwej dziewczynki w podręcznikach szkolnych. Niedawno podpisałam umowę na udostępnienie fragmentu książki  Znowu kręcisz, Zuźka! w podręczniku Lokomotywa 3. Czytam i piszę. Część 1 Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego. To już kolejna publikacja w tym wydawnictwie - bardzo to miłe :). Wcześniej GWO zamieściło fragment "Marionetek Baby Jagi".

W dniu, w którym znalazłam w skrzynce pocztowej umowę, dotarła do mnie propozycja zamieszczenia innego fragmentu (z drugiego tomu przygód Zuźki) w podręczniku innego wydawnictwa (na razie nie będę zdradzać, o które chodzi). Traf chciał, że całkiem przypadkiem przekonałam się... że fragment jest już opublikowany. Napisałam o swoim odkryciu wydawcy. Czekam na odzew?!  Na razie cisza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz