poniedziałek, 26 maja 2014

Zaległości...

Trochę czasu minęło, ale nie mogę nie wspomnieć o spotkaniu autorskim w jednym z moich ulubionych miejsc, czyli Szkole Podstawowej nr 255 w Warszawie. Byłam tam już po raz trzeci i wszystkie wizyty jak najlepiej wspominam.
Przy okazji... mogę już prawie oficjalnie ogłosić, że widoczna na slajdzie książka będzie wznowiona :) Goszcząc w SP 225 zdałam sobie sprawę, że gdyby Zuźka istniała naprawdę wkrótce skończyłaby 20 lat. W 2004 r. w chwili ukazania się pierwszego wydania moja bohaterka miała 9 lat. Czwarta okładka (dotychczas były dwie polskie i jedna hiszpańska) to będzie wspaniały prezent na jej okrągłe urodziny.

Nie mogę również nie wspomnieć o cudownej podróży, jaką odbyły... moje książki dzięki wspaniałej pani Joli Niwińskiej i... bookcrossingowi.

Wróciłam z ojczyzny Majów - świata zaczarowanego, pełnego tajemnic, niezwykłości i kolorów.  Krainy niczym z baśni. Przemierzałam stany Campeche, Jukatan, Quintana Roo i Chiapas… z plecakiem pełnym książek. Tym razem kierunkiem mojej wyprawy był legendarny Jukatan oblewany wodami Morza Karaibskiego oraz Zatoki Meksykańskiej. - wspomina pani Jola na www.mmbydgoszcz.pl

(....) W podróż do magicznej krainy Majów zabrałam książki. Tym razem w moim bibliotekarskim plecaku, poza szkolnymi gadżetami, znalazły się słowniki, albumy, przewodniki, komiksy, bajki, książki przygodowe i obyczajowe m.in. prof Joanny Papuzińskiej, Doroty Suwalskiej, Małgorzaty Karoliny Piekarskiej i bydgoskiej poetki Aliny Rzepeckiej.   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz