środa, 24 października 2012

Kalkografia Grzesia Dąbrowskiego zajęła I miejsce w konkursie projektu "Lato na wsi". Wyróżnienie dla Natalii Majek.

To wielka radość, że aż dwoje uczestników prowadzonych przeze mnie letnich młochowskich warsztatów plastycznych znalazło się na liście laureatów :)

Serdecznie im gratuluję i jednocześnie najgoręcej dziękuję wszystkim, którzy brali udział w zajęciach. W moim odczuciu poziom prac, które powstały w Młochowie był bardzo wyrównany.

 W tym roku w zorganizowanej przez Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki akcji wzięły udział dzieci i młodzież z dziewięciu miejscowości Mazowsza. Tym większa satysfakcja.

Fakt, że praca podopiecznych została doceniona zawsze jest bardzo miły. Jednak jeszcze większą nagrodą były dla mnie słowa uczestników, których spotykałam już po warsztatach. Niejednokrotnie słyszałam je od nastolatków, zazwyczaj krytycznych i bardzo wymagających :
"Proszę pani, czy będzie pani jeszcze prowadziła zajęcia w świetlicy? Bardzo bym chciała."
"Muszę przyznać, że pani warsztaty bardzo mi się podobały."

Myślę, że będę jeszcze wracać do Młochowa :)

Więcej informacji na stronie Nadarzyńskiego Ośrodka Kultury, w zakładce "Lato na wsi".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz