niedziela, 17 stycznia 2010

Sezon 1, odcinek 10. Moc słów

Z J. poznałyśmy się na Warsztatach Twórczych prowadzonych przez Annę Twardowską. Tak się złożyło, że pracowałyśmy z J. w parze, co było, jak sadzę, doświadczeniem obopólnie pozytywnym. :)
Niedawno odezwała się do mnie za pośrednictwem Facebooka. Jej słowa wyłaniające się w nieregularnym rytmie z okienka czatu dały mi mnóstwo energii i nadziei. Opowiedziała mi o wspaniałych zmianach w jej życiu.
I przypomniała słowa, które przekazałam jej podczas Warsztatów: Bój się i rób! Miło było dowiedzieć się, że pomogły w zmianach. Nie żebym była taka mądra i osobiście to krótkie zdanie wymyśliła. Sama je od kogoś dostałam – od fantastycznej i mądrej kobiety Majki Jaworskiej (myślę, że nie pogniewa się na mnie, że przesyłam je dalej za pośrednictwem bloga).

Tym razem to J. przekazała mi słowa, które z pewnością będę sobie powtarzać. Za jej przykładem zamiast: Moje życie się zmienia powiem Zmieniam swoje życie W ten sposób zawsze będę pamiętać, że mam wpływ na to, co się ze mną dzieje. Dziękuję Ci J.

Jeszcze tego samego dnia dostałam maila od dziewczyny, z którą współpracowałam kiedyś przy Dźwiękowym Cyplu (radiowa wersja „Cypla” nadawana przez Radio Kampus). U niej również mnóstwo zmian, a w mailu kolejne słowa, które dają moc – tym razem dotyczące mojej (i moich przyjaciół) pracy . Miło się dowiedzieć, że wszyscy w redakcji kulturalnej Radia Kampus czytali wówczas Wyspę :)

Stąd apel: Dzielmy się słowami, bo kto wie, co dobrego może z tego wyniknąć.

P.S. Warsztaty, o których mowa pomogły mi zrealizować wymarzony projekt udostępnia ludziom znanym, mniej znanym i całkiem nieznanym mojej powieści o... warsztatach.
Poznałam na nich jeszcze jeden fantastyczny słów-zestaw, a mianowicie: piękny błąd. Świadomość, że błędy mogą być piękne pomaga podejmować decyzje nawet takim specom od wątpliwości, jak pisząca te słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz