środa, 31 marca 2010

Sezon 1, odcinek 41.Warmińskie opowieści (2), czyli serial w serialu.

                                  Widok z kuchennego okna

Tym razem zamiast głębinowych retrospekcji skrót wiadomości z naszej warmińskiej wsi, ponieważ musiałam spisywać wywiad i nie miałam czasu na pisanie długich postów:

Sobota:

– Po drodze cierpieliśmy obserwując skutki kolejnych wycinek drzew w przydrożnych, liczących sobie nawet setki lat alejach.

– Mazurskie jeziora wciąż zamarznięte, 

– ale bociany już wróciły :)

– Wróciły również myszy do naszej chatki – to znaczy na razie widziałam jedną.

– Wody w rurach (jak na razie) nie udało się uratować (szczęśliwie poratowali nas sąsiedzi).

– Za to mnóstwo wody spadło z nieba.

– Dlatego Darek nie zrobił zaplanowanych zdjęć (choć tym razem wziął aparat)

– Nie wykonał też zaplanowanych prac remontowych, ponieważ zapomniał narzędzi.

– Za to wykonał inne (nieplanowane).

– Tym razem udało mi się uniknąć kontaktu z przedświąteczną świeżonką. Do zeszłego roku nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje i przeżyłam niezłą traumę na widok wybebeszonej świni na podwórku jednego z sąsiadów. Zaczęłam się nawet zastanawiać, czy ja w ogóle nadaję się na wieś.

– Pod kuchennym oknem przespacerował lis, mogłam go bardzo dokładnie obejrzeć.

REKLAMA:

Nowe Kino Nokowe: właśnie opublikowałam nowy post na założonym niedawno blogu filmowego projektu, który koordynuję. Nie zapomnijcie też przeczytać wcześniejszego wpisu - relacji z poprzedniej projekcji.

http://kinonokowe.blogspot.com/

Niedziela:

- Słońce wyszło, a tu trzeba wyjeżdżać :(

- Drobna awaria w drodze. Gwałtowne hamowanie i leżące w tyle samochodu jajka przefrunęły dziarsko do przodu rozbijając się w rozmaitych zakamarkach.

REKLAMA:

Pierwszy (prawdopodobnie) internetowy serial na podstawie pierwszej (prawdopodobnie) internetowej powieści! Kto nie widział jeszcze pilota "www.terapii" niech koniecznie wstąpi TUTAJ!!! 

Poniedziałek/po powrocie: 

Dzień chorób i bardzo smutnych wiadomości. 

Cdn.

PS. Początek tego wątku - TUTAJ!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz