środa, 24 marca 2010

Wiadomości

Korzystając z przerwy w emisji kolejnych odcinków serialu nadaję skrót wiadomości:

– W nawiązaniu do tego, co dzieje się za oknem, portal ngo.pl opublikował mój wywiad z panią Jolantą Pawlak z Pierwszej Warszawskiej Agendy 21 – wywiad bardzo zielony :)

– Właśnie dodałam nowy artykuł do „Dzialu Sztuk Nieobecnych” na swojej stronie. Artykuł nosi tytuł „Wstęp do Nieskończoności”. W kolejce czeka „Teatr Zbrodni”.

– Udało mi się za pierwszym razem dodzwonić do rejestracji szpitala!!! W dodatku termin oczekiwania na wizytę do chirurga krótki!!! Z tego wszystkiego zapomniałam anulować  konsultacje u pana vice. Ogólnie - tydzień mamy wybitnie lekarski (m.in. kolejne etapy diagnozy schizofrenii nóg)

– Zupełnie przypadkowo odkryłam cudowne bazgroły. Dla wyjaśnienia: bazgroły to rysunki, które robię kiedy nie wiem, że rysuję, a które mój mąż uwielbia umieszczać w tle tła mojej strony. Czasem trafiają tam również nieco bardziej świadome, ale nie mniej bazgrołowate szkice. Ale rzadko. W dodatku po latach czasem trudno jedno od drugiego odróżnić. Tak więc niewykluczone, że już wkrótce coś nowego się pojawi w tle mojej stron
P.S. Z ostatniej chwili - właśnie odnalazłam informację o "Wyspie" na bolgu Magdy Dąbały :) Piszę o tym, bo miałam w całej sprawie swój udział i odsyłam do źródła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz