piątek, 3 grudnia 2010

Sezon 1, odcinek 116. Kilka zdjęć ze spotkania w Młochowie :)

Tak było w listopadzie w Młochowie. Spotkanie przygotowała Świetlica Młodzieżowa Nadarzyńskiego Ośrodka Kultury w Młochowie oraz
Biblioteka Publiczna Gminy Nadarzyn – Filia Młochów. Na zdjęciu, prócz mnie, organizatorki. Jedna z nich Marzena Latoszek ze Świetlicy w Młochowie prowadziła spotkanie pomimo widocznych na pierwszy rzut oka niedomagań zdrowotnych. Najpierw wystąpiła młodzież - dla mnie i dla publiczności :)Potem przyszła kolej na mnie. Ku zaskoczeniu moim i publiczności znalazła się osoba chętna do przeczytania fragmentu mojej hiszpańskiej książki. 
Jak zwykle wyjaśniłam jak pisać... ilustracje...i, wraz z Czytelnikami, bawiłam się w układanie na flanelowej tablicy wesołych obrazków z łez.Chętnych nie brakowało :)Nie zabrakło spotkania z Czytanką-Przytulanką, pluszową zabawką w której wnętrzu ukryta jest książka. Na zakończenie - rozdanie nagród w konkursie plastycznym  pt. „Ulubiona postać literacka”. Dodam, że chodziło w nim o bohaterów moich książek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz