wtorek, 14 grudnia 2010

Sezon 1. Odcinek 121. Grudniowe Kino Nokowe


fot. Marek Zdrzyłowski
Kilka zdjęć z ostatniego Kina Nokowego. Tym razem wspominkowy (dla mnie) film, czyli „Beats of Freedom”. Zabawne, że w mijającym roku dzięki temu blogowi odnalazł mnie jeden z jego bohaterów, czyli Jacek Milczarek z zespołu Stan Zvezda (nie wypowiadał się, co prawda do kamery, ale widziałam go na archiwalnych zdjęciach).

Przy okazji tego spotkania naszła mnie pewna refleksja - jestem zdecydowanie niszową osobą. Nawet w ramach Kina Nokowego wolę przedstawić ludziom interesującego, lecz mało znanego reżysera, niż przysłowiową gwiazdę. No chyba, że gwiazda okaże się w kontakcie z publicznością otwartą, normalną i zwyczajną (w dobrym tego słowa znaczeniu) osobą. A tak właśnie było w tym przypadku. Muniek Staszczyk to fajny gość. 
fot. Marek Zdrzyłowski
Nie mogłam się powstrzymać przed publikacją "portretu" moich butów. Jeszcze kilka takich zdjęć pana Marka, a pomarańczowe glany staną się głównym rekwizytem Nokowego Kina ;)
fot. Monika Mazurek
I na koniec fotka mojej kochanej koleżanki - Moniki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz