sobota, 28 sierpnia 2010

Sezon 1, odcinek 80. Przeszłość i przyszłość

Poetycki zakon żebraczy w składzie (od lewej): Andrzej Naglak, ja, Kasia Ciesielska, Zbyszek Świątek. Haeppening miał miejsce w Świnoujściu na FAMIE w roku (o ile dobrze wyliczyłam) 87 .

Zdjęcie przesłał mi Jacek John, który po ponad dwudziestu latach zagadnął mnie niedawno na Facebooku. Fotka pochodzi z jakiejś "prehistorycznej" gazety, prawdopodobnie "Razem". Wielkie dzięki Jacku.

Publikując zdjęcie zapowiadam jednocześnie nowy projekt "Ciąg dalszy Nieskończoności...", w którym zamierzam przeciągnąć link między przeszłością, a przyszłością. Szczegóły jednak dopiero po listopadowej wystawie (szczegółowy opis zdjęcia również). Dla zachęty dodam, że będzie w nim o przyjaciołach, którzy znają moje najskrytsze sekrety, a mimo to do dziś mnie lubią i o tym, jak Jacek John, niechcący przepowiedział mi męża, a także o rozmowie bez słów z pewnym studentem/absolwentem medycyny i o pewnej poetce z Wydziału Malarstwa. 

2 komentarze:

  1. Choroba jasna, sam jestem okrutnie ciekaw tej przepowiedni. 8-)
    Nie pamiętam żebym to zrobił ale może Twój serial tekstowy rozjaśni zakamarki mej niepamięci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecuję rozjaśnić zakamarki Twej niepamięci:) Zwłaszcza, że mąż wciąż ten sam. Przepowiednia była może nie do końca wprost, ale...

    OdpowiedzUsuń